sunnuntai 24. tammikuuta 2016

Super postaus; Joulukortteja ja jouluaskarteluja 2015 - vihdoinkin!




Heipä hei!

Tässä nyt tämä lupaamani ´joulupostaus´ :)
Laakereilla ei siis lepäilty tänäkään jouluna, kuten kuvasta näkyy. Osa korteista vielä puuttuukin kuvasta, sillä kaikista en tainnut muistaa ottaa kuvaa.


Yllä pringles-purkista tehty rasia tuikkukynttilöille ja mukana setissä tikkutalo. 
Sinisävyinen kartonki on peräisin City Marketista.

Alla sitten näitä perinteisiä tuikkukortteja.



Nämä ihanat talvimaisemakuvat ovat Dixi Craftin valmiskuvia.







Lintu stanssi on Marianne Designin stanssi.
Taitavat myös alla olevat maisemastanssit olla molemmat Marianne Designia.


Alla olevan kortin kukat ovat Heartfelt creationssin stansseilla ja leimoilla tehty.
Teksti on embossattu kullalla.


Alla Deep Redin ihana maisema leima. Lumihiutaleet on 
embossattu valkoisella taustalle.


Ja sitten näitä suklaakortteja. 
Punaiset suklaakortit.


  Näissä suklaakorteissa myös ihanaa Cittarin kartonkia. Kaksipuoleista.


Suklaakortit sisältä.




Ja tässä rakkaimmalle ja ainoalle tyttärelleni helistinkortti eli shaker-kortti syntymäpäiväksi.
Sisällä siis mustaa hilettä ja sydän confetteja. Leima on Deep Rediltä. Aikaisemmassa postauksessa samalla tekniikalla tehty helistinkortti pojalleni.


Oi oi oi, sitten nämä ihanat kirkot; Spellbindersin Beacon st. chapel setistä tehtynä.






Heartfelt:n kukkasia vellum-paperista.



Ja näitä ihania tirppuusia :)




Ikkunakortteja; stanssi on Marianne Designin tuotantoa. 


Kuvat Dixi:ltä :)





Ja tässä ihanat Frozen kortit, alla oleva on tätin omalle pikku murulle :)
Tuo ympyrän muotoinen stanssi on Spellbinderssin stanssi.
Kuva on värityskuva netistä.


Alla Finnstamperssin leimoilla tehty yksinkertainen kortti.


Alla tällainen ´kurkistus sisälle´-kortti :)


Sitten taas yksinkertaistakin yksinkeraisempaa, embossattuja kortteja,
 mustaa ja valkeaa.


Ja valmiskuvakortteja....


Lopuksi vielä tällainen vintage-tyylinen jouluntoivotus!


Että tällaista siis viimejouluna. Tänä vuonna sitten ehkäpä jotain uutta :)
Sinnehän ei niin pitkä aika enään olekkaan :D

Mukavaa alkanutta askartelu vuotta kaikille!
Bloggaillaan tänä vuona kaikki ahkerammin!





tiistai 19. tammikuuta 2016

Hyvää Uutta Vuotta 2016!


Tervehdys ja hyvää Uutta Vuotta 2016 kaikille!
Blogissani on ollut hiljaista, mutta lupaan, että ei kauaa :)


Ajattelin laittaa kuvia joulukorteistani ja jouluaskarteluistani pian sekä kuvia uusimmista korteistani.

Tässä uusin ja uunituorein :)

torstai 26. marraskuuta 2015

Joulua valmistuu


Moikka moi, joulua valmistuu pikkuhiljaa. Laittelen kuvia lähempänä joulua lisää. 
Nyt ei oikein kovasti ehdi kuvia muokkailemaan ym.
Tässäpä näitä tirppanoita ja
omalle pojalle synttärikortti <3 p="">

lauantai 31. lokakuuta 2015

Joulupukki matkaan jo käy? Joulukortti-rumba 2015 jatkuu...


Nytpäs onkin useampi kortti jäänyt päivittämättä tänne blogiini. Sekaisin on sekä isänpäiväkortteja, että joulukortteja ym. tässä postauksessa.
Terve vaan pitkästä aikaa!

Joulu lähestyy hurjaa vauhtia- oh no!

Yllä kortti, jonka taustan tekemiseen on käytetty puu-maskia, ja distress ink-musteita.
Joulupukki rekineen on Impression Obsession:in stanssi.
Teksti muistaakseni Penny Black:ia.

Alla sitten Stampingbellan ihku poro, tarkoitus oli tehdä yksinkertaista ja sitä se onkin!
Toisen kortin teksti ja kävyt (leimat) ovat Finnstampers:in tuotantoa. 



Sitten onkin iskä-päivä kortti seuraavaksi. Tilaus kuului: motskari ja kortissa pitää näkyä teksti Yamaha...leimattu masking-tekniikalla yamaha tekstin kanssa. 


Myös 70- vuotis kortti on tullut tehtyä; tilaus kuului näin: vintagea ja sinistä.
Minäpäs sitten ryhdyin tuumasta toimeen.
Ja täytyy sanoa, että kyllä aika tavaran kaupittee; tuo riipus/kehys on ollut minulla vuosia, ja nyt
keksin sille käyttöä. Olenkin ahkerasti yrittänyt olla heittämättä mitään pois :D


40-vuotis kortin tein myös tilauksesta, aivan ihana kuva! Eipäs sitä miehen korttiin juuri muuta sitten tarvittukkaan ;) Kortti on teline-, eli easel-kortti.
Kukat tehty Heartfelt creations setillä.



Oi ja sitten tämä vintage- tyylinen joulukortti; tätä oli hauska tehdä.
Ihania uusia Marianne design- stansseja käyttäen. Eli
kehykset ja kynttilät Mariannen ja kukat Poppystampsin stansseilla tehty.



Alla tällainen kokeilu....


Ja sitten yksinkertaisempia kortteja....



Alla oleva kortti on tehty melkein kokonaan stansseilla:
poro ja pukki: Cottage cutz
kuu: Spellbinders
talot:Spellbinders
kuusi: Marianne design
katulamppu: Marianne design
teksti:Finnstampers
Sinilila tausta ja valkoinen lumi on leikattu itse.


Sitten tällainen kokeili kierrätyskartongille, väritettynä vesiliukoisilla puuväreillä...


Kaikenlaista on nyt työn alla ja voi olla, etten ihan heti ehdi uusia kuvia postaamaan.
Ainakin näitä Stampendoussin ihania vintage-leimalla tehtyjä kortteja on tulossa lisää.


Kukat kuvassa on tehty Heartfelt creations sparkling poinsettia setillä, johon kuuluu siis stanssit
ja leimat. Kukat on stanssattu vellumille ja embossattu leimaus pinnalle.

Harmillista, että valokuvaus iltaisin on mennyt taas näin haastavaksi...vaikea ottaa hyvää kuvaa valotuksen vuoksi.

Mutta, jatkamme siis aherrusta joululinjalla, mukavia askarteluhetkiä!