perjantai 28. elokuuta 2015

Täyden kympin kortteja,erilainen hääkortti ja Spelbinderssin kirkkostanssi




Heipä hei!
Ei täällä ihan laakereilla olla levätty, vaikka hiljaista on ollutkin.
Olen odottanut tätä päivää, jotta voin julkaista tämän kala-aiheisen kortin, 
joka on tarkoitettu eräälle erittäin tärkeälle miehelle;
ONNEA!

Kortti on tehty easel-, eli telinekortiksi ja kaiken kukkuraksi
myös helistin-efektillä.


Eli stanssikehys on kohotettu liimatyynyillä ja liimatyynyt ja stanssatun kehyksen väliin
on laitettu piirtoheitinkalvo ns. ikkunaksi. 


Virveli on ostettu jostain netistä, en muista tarkalleen mistä.

Alla sitten cd-levy kortti, tilaaja toivoi punaista, cd-levyn ja kukkia.
Kukkien kanssa pitänee vielä harjoitella, ne ovat:
Heartfelt creations Botanical Rose leima- ja stanssisetillä tehtyjä.




Alla sitten erilainen hääkortti. 
Tilaaja toivoi autoaiheista aikuisille, jo kauan toisensa tunteneelle parille.
Kortin taustalla on eräs auton entisöinti projekti.


Paperi on LILD:n pakkauksesta, olen koristellut sitä leimoilla
mm. tuollaisia läiskiä ja hammasrattaita tein leimoilla.


Tällä just married-leimalla en ole kortteja kovasti tehnyt,
on aika haastava leima ja olenkin sen jo jollekin myynyt eteenpäin ajat sitten.
No tulipa kokeiltua :) Leima on kauan sitten hankittu, joten valmistajaa en muista.



Kortti yllä sisältä.
Valkoinen söherrys on tehty picasassa, peittää
hääpärin nimet kuvissa.


Ja alla sitten eka kokeilu: Beacon st. chapel stanssilla, 
valmistaja Spellbinders.
Kirkon sisällä on patterituikku.


Aikas kivan näköinen yöllä pimeässä.
Koristeluja en vielä tähän   kirkkoon keksinyt, se tulee sitten  joskus.


Oikein mukavia askarteluhetkiä kaikille ja mukavaa syksyä heillekin, jotka eivät itse askartele!
Minullakin odottaa korkkaamattomia ´härpäkkeitä´ tuolla
vaikka kuin monta :D

torstai 9. heinäkuuta 2015

Hääkortteja yksinkertaisempaan makuun


Heipä hei taas :) Ja pahoittelut heti kuvan laadusta, 
illat eivät ole oikein parhainta aikaa kuvata kortteja.

Tänään sitten ajattelin tehdä muutaman yksinkertaisen hää-
kortin, yksinkertaisempaan makuun.

Nääh, kaikki ei mennyt, niinkuin ajattelin,  mutta tällaistapa
se askartelu on :D


Teksti on muistaakseni Heidin Korttipajasta.


Viimeisin on sitten yksinkertaisuuden huipentuma. 
Mutta onneksi makuja on monia.


Oikein mukavaa tulevaa viikonloppua!

keskiviikko 8. heinäkuuta 2015

Rippikortteja pojille


Pitihän se vielä tänäänkin väkertää kortteja :)
Jalkapallo-poika 3D-valmiskuvasta.


Ja sitten näitä Deep Redin tossuja ja Magnolian risti,
maskattuna (masking-tekniikka).


Teksti on muistaakseni Paperinauhasta eräästä tekstileimasetistä.


Mukavaa tulevaa juhla viikonloppua!

sunnuntai 5. heinäkuuta 2015

Rippikortteja heppatytölle


Tällaisia ihania heppakuvia tilasin Käsitellen- askartelupuodista facebookista, 
ja eikun tekemään pari heppakorttia.


Yllä masking- tekniikalla tehty kortti, jossa on käytetty kahta leimaa:
Penny Blackin heppa ja siili (siiliä en leimannut) ja Pyssel Passionin tyttönen. PP- leimaa ei enään 
käsittääkseni valmisteta.


lauantai 4. heinäkuuta 2015

Rippikortti pojalle ja kaksi hempeää vauvakorttia


Tässäpä rippikortti eräälle vauhdikkaalle pojalle, kuva on sellainen
koottava 3d kuva. Risti Halpa-Hallista, oli askarteluosastolla sellainen hyvän kokoinen pussi.


Ja hempeääkin hempeämmät söpöliinit; Hobby Housen valmiskuvat :)


Kortteja poikavauvoille


Heipä hei :)
Tänään tulikin yllätten ylimääräistä aikaa ja otin itseäni niskasta kiinni ja
aloin näitä poikavauvojen kortteja tekemään.
Poikavauvojen kortit ovat ehkäpä kaikista ihanimpia tehdä, en tiedä miksi. Niitä
myös menee eniten.

Yllä Bambino- niminen digileima.

Ja alla sitten ihan omin pieni kätösin väköstetty vauvan body :)


Vaunuissa kurkistelee Lili Of The Valleyn vauva.


Ja alla Hobby Housen valmiskuvista kaksi korttia.
Tänään pyrin siihen, ettei tulisi liikaa hörselöä ja koristetta.



Tässä koko pläjäys...nyt siirtynen sitten tyttövauvoihin seuraavaksi :)

tiistai 23. kesäkuuta 2015

Vintage rippikortti ja poikien rippikortteja


Tänään olen taas askarrellut :)
Rippikortteja, tällä kertaa tilauksesta pojille.
Mutta tulipa kokeiltua vintage-tyyliäkin taas pitkästä aikaa,
tässä tällainen ihanuus.

Ihanuudessa on paljon keskustelua herättänyt tekstileike Heidin Korttipajasta. 
Jotkut ovat nimittäin sitä mieltä, että kun se on yhdyssana, tuo on väärin kirjoitettu ja pitäisi olla
väliviiva rippi- sanan jälkeen. Ja höpsis sanon minä, pilalle menisi tuokin ihana
tekstileike väliviivan kanssa. Minä tykkään, upea on tämä ja muut tekstit.

Alla sitten toiveiden mukaan ´mopo´kortti.
Crossipyörä leima on North art stampsilta. Hammasratas-stanssit
Memory Boxin stansseja.


Ja tietsikka-poika Mo Manning:in tapaan (digileima).
Muistikortit ja muistitikut stanssattu All Occasion Dies- stansseilla. 


Sekä sitten näitä tennarikortteja, tällä kertaa kullalla höystettynä.
Tennarit on Deep Red:iä, raamattu maskattu (masking-tekniikka) samaan kuvaan
Inkadinkado:n leimalla. Ruskea tiiliseinä on leimattu  Viva Decor:n My paper worldin leimalla.


Risti on tehty kuviolävistimellä.
Teksti on Paperinauhasta tilatusta tekstileima-setistä.


Mukavaa kesän jatkoa, kunhan se kesä vaan kunnolla alkaisi ;)
Sadepäivän askareita ovat nämäkin :)



sunnuntai 31. toukokuuta 2015

Stambing Bellan leimasta hääkortti ja muutama vauvakortti


Tänään aloitin urakan tehdä hyllyyn valmiiksi muutama kortteja aiheittan, 
vauva- ja hääkortit kun tuntuvat loppuvan ihan justiinsa.
Tähän leimaan ihastuin ja tilasin tämän sitten samantien; 
Stamping Bellan uptown couple, Brett and Brenda get married



Yllä oleva kortti on tilaustyö perheeseen, johon syntyi kolme pientä prinsessaa. Kun leimaa ei ollut aiheeseen sopivaa, leikkelin sitten kuviopaperista (Maja Desing-paperit) vauvan bodyjä pyykkinarulle kuivumaan.


Nämä kaksi alinta kuvaa on Hobby Housen valmiskorttikuvia,
ihania, eikö?


maanantai 25. toukokuuta 2015

Kukkaruukkukortti vaikkapa opelle kevään kunniaksi ja kiitokseksi



Tervehdys jälleen kaikille!

 Päätinpä minäkin kokeilla näitä kukkaruukkukortteja, 
ohjeen löydät: täältä!
Itse vähän muuntelin ohjetta.


Päätin pitää nämä hyvinkin yksinkertaisina, vaikka mielessä kävi jo vaikka
minkälaista jatkojalostusta :)

Kahdessa on tuollainen runo, tytär siirtyy syksyllä ylä-asteelle.


Nämä kaksi menevät opettajille, nuo viimeiset kolme sitten löytänevät pian paikkansa ;)


  Hieman erisävyisinä....



Ja lopuksi kolme muuta, niissä ei ole tekstiä sisällä.


Mukavaa loppu toukokuuta, kohta on kesäkuu :D