keskiviikko 30. syyskuuta 2009

Kirsiltä mukava ylläripylläri=O)


Tällaisen minulle antoi Kirsi Kiisukan askarteluista, kiitos!
Ojennan tämän eteenpäin ihan kaikille lukijoilleni ja blogissani vieraileville, jotka jaksavat jättää niin ihania kommentteja blogiini! Ja Kiisukalle takas!
Olkaapa hyvät!
Tunnustukseen on liitetty myös 10 asiaa, jotka kertovat minusta:
1. olen ammatiltani hortonomi, mutta opiskelen tällä hetkellä lasten ja nuorten erityisohjaajaksi
2. olen iloinen, avoin ja kohtelias, naamaani ei kovin usein näe rutussa=O)...siksi kylvän tätä hymy-merkkiäkin ihan joka paikkaan
3. käsillä näpertely on intohimoni, mutta tykkään myös puutarhahommista ja lukemisesta, sekä karaokesta
4. sairastan migreeniä ja urtikariaa...jotka tuntuu joskus vetävän maton altani ja nämä sitten ovat niitä jotka yleensä aiheuttavat sen naamani ruttuisuuden ja iskee ihan armoton globaali vitutus
5. En pidä epäkohteliasta ihmisistä, tyhjänjauhajista jotka asettavat itsensä korkeammalle kuin muut, enkä myöskään selkäänpuukottamisesta.
6. Mottojani: Se mikä ei tapa, se vahvistaa! Hullu saa olla, mutta ei tyhmä! Nainen on naiselle susi!
7. Tykkään ihan hirveesti Big Brotherista, Bones;sta, kaikista C.I.A;sta, Emmentaalista (Emmerdale), musiikkiohjelmista...
8. Olen edelleen raskaan musiikin ystävä, esim. Metallica, Halloween, Accept, ym ym niitä on paljon, mutta lempparimusaani on myös mm. Yölintu, Anne Mattila,,,tyttäreni kanssa kuuntelen Antti Tuiskua ja Anna Abreuta, ja tällä hetkellä autoni cd-soittimessa soi Michael Jacksonin BEAT IT! Ja ihan hulluna olen vanhoihin discohitteihin...
9. Tykkään lahjojen antamisesta ja rakastan tanssimista, vaikken sitä kyllä kovin usein enään teekkään
10. Rakastan lapsiani yli kaiken ja äitinä oleminen on minulle kaikista tärkein työtehtäväni, kun asettelen työni tärkeysjärjestykseen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti